donderdag 27 januari 2011

Opstaan-Vallen-Opstaan

Klimmend op mijn ladder
Terwijl hij iets bewoog
Niet kijkend naar de diepte
Klom ik tree voor tree omhoog

Beheersend klim ik door
Die stappen deden zeer
Ik wilde niet, echt niet meer
Mijn evenwicht die ik verloor

Vallen deed ik naar de diepte
Donker was het daar omlaag
Omgeven door zwarte wolken
Mijn leven was een plaag

Opstaan was pijnlijk
Het was daar zo donker beneden
Ik had zo’n pijn
Maar toen besefte ik eindelijk,

Kracht heb ik nodig
Een lichtstraal, al was hij nog klein
Deed mij beseffen
Dat ook ik er mocht zijn

Na een heftige strijd
Is het nu de tijd
Dat ik recht op blijf staan
Dat ik mezelf bevrijd

Genietend van het uitzicht
De wolken hemels blauw
Kom ik tot het inzicht
Ik ben een sterke vrouw

© Nic                 27 Januari

Geen opmerkingen:

Een reactie posten