donderdag 11 april 2013

Brief van mama



Wij hebben het erg zwaar momenteel met ons jongste zoontje van 5 jr (met klassiek autisme) Voor hem schreef ik dit gedichtje en wil ik graag met jullie delen:




Lieve Jason,

Een brief van mama aan jou gericht
Ik zie zo graag een glimlach op jouw gezicht
Je hebt het zo moeilijk, ik zie je steeds vallen en opstaan
Het is iets te vaak de laatste tijd, zo kan ik jou niet door laten gaan
Mama wil jou beschermen voor alles wat jou belemmerd in dit o zo moeilijke stuk
Soms snap je alles, maar soms is het in jouw hoofdje gewoonweg te druk
Jouw gebruiksaanwijzing lijkt elke dag te veranderen, zo word er steeds iets bij geschreven
Alles is soms zo moeilijk, alles lijkt in elkaar te zijn verweven.
Kleine vent, het doet pijn om jou zo te zien vechten in dit aardse leven.
Ik zou zoveel meer willen doen, ik zou je zoveel meer willen geven
Je bent wel groot zoals je het zelf wel eens zegt, maar eigenlijk ook nog heel klein
Mama houdt ontzettend veel van jou, maar kan niet altijd bij jou zijn
Je bent ook gewoon een eigenwijsje van karakter, en gewoon om op te vreten
En gewoon een knul met humor, dat mogen we vooral nooit vergeten
Je hebt dan wel autisme, het maakt jou en onze levens soms erg zwaar
Weet je liefie, we houden van jou met onze harten daar

Heel veel kusjes, knuffels en al mijn liefde naar jou

Ik hou van jou met heel mijn hart 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten